Google Ads

Du kan betale dig til besøgende på dit website og kunder i butikken via topplaceringer i Google. Men det kan blive en dyr affære, hvis du ikke ved, hvad du har med at gøre.

 

Vi kan hjælpe dig med at få en velstruktureret Google Ads konto sat op, så det bliver nemt at optimere og måle effekten på dine annoncer løbende.

Den løbende indsats kan vi også tage os af for dig. Så starter vi med at lave en søgeordsanalyse, bygge en optimal kampagnestruktur og sætte dine kampagner i gang. Vi optimerer kampagnerne løbende ved bl.a. at fjerne søgeord der ikke konverterer, tilføje nye søgeord og lave nye annoncer. Vi arbejder inden for det annoncebudget, vi har aftalt med dig.

Afhængig af din målgruppe og formålet med din annoncering, anbefaler vi et miks af Googles annoncetyper, eksempelvis:

  • Search-annoncer der ligger side om side med organiske resultater i en Google-søgning, de har blot teksten ”Annonce” over resultatet.
  • Shopping-annoncer der ligger øverst eller i højre side af et søgeresultat og har et produktbillede og en pris. Denne annoncetype kræver, at der implementeres et shopping feed fra webshoppen, hvorfra Google henter produkt- og prisinformation.
  • Display-annoncer er banner-annoncer som bliver vist på mange forskellige websites på tværs af Googles netværk.
  • Dynamiske produktannoncer som er autogenererede annoncer, der ”følger efter” din kunde på mange forskellige websites i Googles netværk, når vedkommende har set et produkt på din hjemmeside.
  • Remarketing-annoncer hvor vi målretter forskellige typer af annoncer mod personer, som allerede har besøgt din hjemmeside.

Mulighederne er mange, og hver måned får du en rapport med indblik i, hvordan det går.

Udregn CPM-prisen
Kampagnepris

Udregn CPM-prisen

Ofte beregner man prisen for en kampagne i CPM (Cost Per Mille = pris per tusind eksponeringer). Her kan du beregne din cpm pris eller den totale pris for din kampagne. 

Læs mere
Tip!

Husk SEO

Det er en fordel at satse på både betalt og organisk (gratis) trafik, så vi anbefaler oftest at investere i både Google Ads og SEO, fordi de supplerer hinanden rigtig godt. Google belønner et søgemaskineoptimeret website med bedre annoncepriser på betalte søgninger, og hvis dit website bliver fundet i både organiske og betalte søgeresultater, kan du komme til at fylde rigtig meget i en søgning på Google. Læs om SEO her. 

Læs mere
Husk SEO

Hos Gro&Co kan vi hjælpe dig med at noget ud af din annoncering på Google. Vi kender de mange muligheder og ved hvornår de hver især er relevante.

Tag fat i os og hør om dine muligheder.

Kontakt os